joo.. tänään on niin loistava päivä.. voinen kertoa siitä..?

klo 7.00 herätys --> en millään ois jaksanu nousta, mut oli pakko.. äidil alko työt 8 ja sitä ennen sen piti heittää mut labraan. Labraan, viemään näyte, josta selvitettäisiin, onko minulla Virtsatietulehdus.. onneksi äiti vei labran ja kokouksensa jälkeen mut kotiin. ei tarvinnu mennä kouluun, koska oli liian tuskallinen olo. ja kai mä vähän kipeekin oon.

klo.14 tulokset --> terkkari soitti ja sano että resepti on terveyskeskuksessa haettavana. voi jee- ajattelin.

mutta entäs sitten kun äiti saapui puoli viiden maissa kotiin lääkkeiden kanssa. tutkiskelin lääkkeitä, joita oli onneksi suotu vain viisi. ensimmäisen vuoro oli kuulema heti, ja siitä seuraavat neljä aamua.
olen muuten loistava lääkkeiden kanssa. minä en todellakaan pysty nielemään niitä, joten tulevista tunneista tuli erittäin hauskoja. hauskuuden huomasi viimeistään, kun maistoin kielellä hiukkasen lääkettä.
hyi hitto- ajattelin ja aloin saman tien valitella miten vahva lääkkeen maku oli. kukaan ei sitä voi kestää.
tässä välissä voisinkin sanoa suurimmat osanottoni kaikille, joilla tämä ikävä sairaus ja lääkekuuri on ollut. trimetin, on tämän "ihananmakuisen" lääkkeen nimi.. tunnin kesti leikki kunnes sain Puolikkaan lääkkestä syötyä. se meni sujuvasti vanukkaan mukana, ja olin erittäin ylpeä saavutuksestani.
heti sen jälkeen karu maailma iski jälleen kasvoilleni.. tosiaan.. se toinen puolikas!

oi on mennyt rattoisasti päivä.. tuossa pöydällä vieressäni edelleen jököttää se pillerin puolikas. paha olo tulee pelkäästään, kun katsoo tai ajattelee sitä. Hyih!